Whistleblowerordning

Skal jeres virksomhed overholde kravet om etablering af en whistleblowerordning? Så kan vi hjælpe jer!

Hvad er en whistleblowerordning?

En whistleblowerordning giver dine ansatte mulighed for fortroligt eller anonymt at indberette en mistanke om potentielle lovovertrædelser og andre problematiske forhold. 

 

Hvem skal have en whistleblowerordning?

Virksomheder med 50-249 ansatte skal have etableret en whistleblowerordning inden 17. Marts 2023. 

 

Vi kan hjælpe jer

Hos Advokathuset Funch & Nielsen P/S kan vi hjælpe jer med at opsætte en whistleblowerordning, der både indeholder juridisk rådgivning og en teknisk indberetningskanal.

Vi tager selvfølgelig højde for den nyeste lovgivning, og vi anvender en IT-løsning, der lever op til kravene om GDPR, IT-sikkerhed og compliance.

 

Vi tilbyder

  • Udarbejdelse af en whistleblowerpolitik
  • Etablering af en indberetningskanal, hvor de ansatte kan indberette om overtrædelser
  • Håndtering af indberetninger

Ring og hør nærmere, hvis I skal have etableret en whistleblowerordning. Vi tager gerne en uforpligtende samtale og viser jer vores løsning.